Rotterdam, februari 2025 – Recruitmentsites echt laten converteren? Meet MrWork x PADDAP. 

PADDAP en MrWork maken een nieuwe grote stap, een integratie tussen het recruitmentsite framework ‘Talentwave Solution’ & volledige Recruitment Marketing Autiomation (RMA) software. Wat betekent dit voor onze klanten? Meer conversies, minder anonieme bezoekers, lagere acquisitiekosten en meer kandidaten! 

Deze krachtige samenwerking:

  • Vult primaire conversies – sollicitaties (gemiddeld 3%) – aan met secundaire conversies.
  • Introduceert solliciteren en contact via WhatsApp, lead magnets of andere laagdrempelige interacties, goed voor gemiddeld 5% extra conversie.
  • Maakt opvolging eenvoudig: dankzij slimme automatische communicatie flows waar je leads moeiteloos opvolgt via tools zoals sms, Whatsapp en e-mail.

Perfect voor bedrijven met zowel lage als hoge traffic, die meer uit hun recruitmentsite willen halen.

Aantrekken en behouden: de perfecte combinatie

MrWork is toonaangevend op het gebied van recruitment marketing automation en helpt organisaties om passief- en actief talent te bereiken, talentpools op te bouwen en te onderhouden om meer sollicitaties te genereren. PADDAP richt zich op het bouwen van slimme en converterende recruitmentsites die naadloos integreren met ATS-systemen. 

Met het Talentwave Solution framework creëert PADDAP een platform waarmee bedrijven hun (werkgevers)merk een podium geven dat het verdient en toptalent aangetrokken wordt. De integratie met slimme tools zoals die van MrWork zorgt ervoor dat zij maximale waarde uit hun bezoekers halen.

“Samen bouwen we een gepersonaliseerde journey voor de kandidaat,” aldus Martin de Ruiter, CCO van MrWork. “Van eerste kennismaking tot kwalitatieve en laagdrempelige instroom en contactmogelijkheden voor kandidaten”.

Innovatie door samenwerking

Dankzij de integratie van data en tools krijgen werkgevers een compleet beeld van de kandidaatreis, website en -instroom. De inzichten van MrWork zorgen voor een betere grip op het recruitmentproces, terwijl PADDAP’s expertise en technologie helpen om bezoekers te laten landen en navigeren op de carrière-website.

“Het delen van data tussen onze systemen maakt het mogelijk om niet alleen te zien hoe kandidaten de organisatie binnenkomen, maar ook wat nodig is om te converteren naar de juiste job op het juiste moment,” aldus Thijs van den Berg, Co-Founder van PADDAP. “Het is een win-win voor zowel werkgever als de kandidaat-ervaring.

Naadloze candidate journey

Met deze samenwerking richten MrWork en PADDAP zich op het ondersteunen van werkgevers in het hele traject: van het aantrekken en converteren van talent tot de instroom binnen het ATS.

Werkgevers hebben niet alleen behoefte aan meer sollicitanten, maar ook aan intrinsiek gemotiveerde kandidaten die op zoek zijn naar een duurzame match tussen bedrijf en persoonlijke drijfveren,” aldus Martin. 

De samenwerking tussen MrWork en PADDAP markeert een belangrijke stap in de ontwikkeling van een complete en toekomstgerichte aanpak voor recruitment marketing.

Over MrWork 

MrWork is specialist in recruitment marketing automation (RMA) en helpt werkgevers met het bereiken, boeien en converteren van de juiste kandidaten. De MrWork technologie  helpt bedrijven bij het leren kennen van kandidaten in een vroegtijdig stadium van hun oriëntatie naar een nieuwe baan. Zo zorgt de technologie van MrWork voor een verbeterde instroom van relevant talent.

Over PADDAP 

PADDAP is expert in het bouwen van slimme recruitmentsites die niet alleen aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk zijn, maar ook strategisch ontworpen om conversies te maximaliseren. Het Talentwave Solution framework van PADDAP integreert naadloos met ATS-systemen en biedt werkgevers een platform om hun werkgeversmerk krachtig neer te zetten en talent aan te trekken. “Onze missie is iedere werkgever in Nederland een podium te geven om haar werkgeversmerk tot uiting te laten komen. Zodat je de mensen aanspreekt die bij je passen,” aldus Thijs.

Ook interessant